آخرین اخبار
کد مطلب: 80639
کامل‌ترين مرجع اطلاعات دارويي را همراه خود داشته باشيد + دانلود
تاریخ انتشار : 1393/06/18 22:19:30
نمایش : 2965
با نصب نرم افزار مرجع داروها، مرجعي از ٧٠٠ اطلاعات دارويي را در گوشي و تبلت اندرويدي خود داشته باشيد و هنگام نياز به آن رجوع کنيد.
به گزارش سلام لردگان؛ مرجع داروها نرم افزاري است ايراني که بيش از 700 اطلاعات دارويي را جمع آوري کرده و در قالب نرم افزار اندرويدي براي گوشي‌ها و تبلت‌هايي با اين سيستم عامل منتشر کرده است. اين برنامه امکان جستجو بر اساس نام فارسي و انگليسي را براي شما فراهم مي‌کند و شما با انتخاب داروي موردنظر خود مي‌توانيد به مواردي همچون گروه دارويي، گروه شيميايي، مکانيزم اثر، موارد مصرف، ميزان مصرف براي (بالغين، افراد مسن، نوزادان، کودکان)، موارد منع مصرف، عوارض جانبي (خوني، پوستي، گوارشي، قلبي و عروقي، چشم، گوش)، روش تهيه و تجويز، پيگيري آزمايشگاهي، توصيه‌هاي دارويي، ارزيابي باليني، آموزش به بيمار و خانواده، احتياطات، تداخل با تست‌هاي آزمايشگاهي، تداخلات دارويي و کلي موارد ديگر دسترسي داشته باشيد.
 
 

از قابليت‌هاي کليدي نرم افزار مي‌توان به مواردي چون، ليست فارسي و انگليسي داروها به طور مجزا، ظاهري زيبا و کاربردي، امکان جستجو در اسامي، گروه دارويي و موارد مصرف، مارک کردن کلمه جستجو شده در متن و استفاده از نرم افزار بدون نياز به اتصال به اينترنت اشاره کرد.
 
 • تصاوير محيط برنامه، براي مشاهده در اندازه اصلي روي تصاوير کليک کنيد
 
 
 • دانلود و مشخصات فايل
 
 • حجم: 1.23 مگابايت
 • نسخه: 1.1
 • اجرا در: اندرويد 2.2 و بالاتر
 • امتياز:

 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس